FUNCTIONEEL BEHEERDER OFFICE 365

Stichting Leger des Heils Dienstverlening

(32 – 36 uur per week te Almere)

Jaarlijks helpt het Leger des Heils 75.000 mensen die bij ons aankloppen voor verschillende vormen van zorg. Om de zorg die wij leveren en alle processen daar omheen – met ruim 7.000 mensen die betrokken zijn bij het Leger des Heils.  Als functioneel beheerder zorg jij voor een optimale werking van deze applicaties en specifiek Office 365. Hierin ben jij een verbindende schakel binnen de organisatie.

 

Wat ga je doen:

Jij bent onderdeel van een groeiend enthousiast en gedreven team (nu bestaande uit 12 collega’s), waarmee je gezamenlijk zorg draagt voor de continuïteit van de applicaties. Hiervoor heb je onder meer het functioneel beheer van Office 365 onder jouw hoede. Voor deze applicatie(s) ben je de verbindende schakel tussen de gebruiker en technisch beheerders/leverancier.

 

De Functioneel beheerder O365 is verantwoordelijk voor het beheer van Office365, onderhoudt contact met (key-)users, leverancier en geeft proactief ondersteuning aan gebruikers. Het gaat om proactief- en reactief beheer binnen deze omgeving met 7000 gebruikers.

Daarnaast word je ingezet binnen projecten waar Office365, SharePoint, Teams etc. als component wordt gebruikt.

 

Primaire verantwoordelijkheden:

  • Inrichten en onderhouden van de Intranet sites en O365;
  • Ondersteunen van O365 applicaties zoals OneDrive, Planner en Teams,
  • Uitvoeren alle periodieke- en ad hoc beheertaken;
  • Aanspreekpunt voor vragen vanuit gebruikers en projecten over het platform;
  • Verantwoordelijk voor goede inrichting van rollen en rechten;
  • Het kunnen vertalen van een klantvraag naar een inrichtingsvoorstel;
  • Ontwikkelen en geven van trainingen aan key-users via diverse communicatie methodieken;

 

Wij zoeken een enthousiast en gedreven collega die als functioneel beheerder ervaring in het ondersteunen van de gebruikersorganisatie heeft.
·         Je hebt daarbij een sterk analytisch vermogen en weet complexe analyses naar begrijpelijke en bruikbare informatie voor anderen te vertalen.
·         Je biedt de gebruiker waar mogelijk een acceptabele oplossing, werkt verbindend en je bent een uitstekende teamspeler
  • Jouw niveau is aantoonbaar HBO op het gebied van Informatiemanagement of Functioneel Beheer. Daarnaast beschik je over kennis van Office 365.
  • Je hebt goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden en je bent resultaatgericht.
  • Je bent bereid om je verder te ontwikkelen in Office 365 en het vakgebied functioneel beheer;
  • Verder verwachten wij een positieve christelijke geloofsovertuiging.

 

Wij bieden:

Het Leger des Heils doet ertoe in onze samenleving. Jouw werk bij ons daarmee ook. Het is werk dat zowel professioneel als persoonlijk voldoening geeft. We nemen je graag mee in onze bijzondere organisatie en bieden je een plek waar je ook je loopbaan kunt ontwikkelen.

Afhankelijk van je kennis, leeftijd en ervaring wordt je ingeschaald binnen de CAO Sociaal Werk in schaal 8 of 9 (minimaal schaal 8 €  2544 en maximaal schaal 9 € 3988 Bruto per maand bij een full time dienstverband). Daarbij ontvang je een 13de maand en wordt je opgenomen in pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW). Ook bieden we je voldoende opleidingsmogelijkheden waarvoor een apart loopbaanbudget maandelijks voor je wordt opgebouwd.

De aanstelling eerst voor de duur van 1 jaar.  Daarna behoort een vaste aanstelling tot de mogelijkheden.

MEER INFORMATIE

06 – 53131926 of
info@schoutenwervingenadvies.nl