(meewerkend) Teamleider Klant Contact Centrum (32-36 uur)

Almere

We zijn op zoek naar de Teamleider van het  Klant Contact Centrum die haar of zijn vak verstaat en toe is aan een volgende uitdaging. Jij weet hoe belangrijk klantenservice is binnen het marketingproces. Als jij wilt innoveren, coachen en uitvoeren, lees dan vooral verder.

Het Leger des Heils wil het contact met de interne en externe klant steeds weer verbeteren. Daarom zijn er plannen voor het ontwikkelen en inrichten van een Klant Contact Centrum waar alle processen en kanalen voor klant contact samenkomen.  Dat betekent dat we op zoek zijn naar een Teamleider die weet wat het betekent om de customer journey zo goed mogelijk te laten verlopen. De teamleider van het Klant Contact Centrum gaat sturing geven aan de inrichting van de klantcontactkanalen met als doel om de klanten optimale service te verlenen. Onder de kanalen wordt verstaan: telefoon, email, website, social media en nog te ontwikkelen nieuwe kanalen.

Wat ga je doen? (ontwikkel- en implementatiefase)

Je bent verantwoordelijk voor de inrichting, implementatie en het juiste gebruik van alle kanalen waarmee klanten contact zoeken met het Leger des Heils

  • Ontwikkelen: Je ontwikkelt een visie over de manier waarop het Leger des Heils het nieuwe Klant Contact Centrum het beste kan inrichten
  • Implementeren: Vervolgens implementeer je je plan samen met je team.
  • Uitvoering bewaken: Je krijgt de ruimte om zelf de inrichting van het nieuwe Klant Contact Centrum uit te voeren en het resultaat te bewaken

Wat ga je doen? (na de implementatie)

Je bent verantwoordelijk voor het verrassen van de interne en de externe klant. Je werkt waar nodig zelf mee en geeft coachend leiding.

  • Je stuurt het team van het Klant Contact Centrum aan
  • Als teamleider ben je verantwoordelijk voor de (dagelijkse) verwerking van alle mutaties en vervolgacties die voortkomen uit de diverse klantcontact kanalen
  • Door een juiste verwerking van gegevens en data leveren jij en je team input voor het opschonen, verrijken, analyseren en rapporteren van informatie voor marketingcampagnes, managementinformatie en strategische projecten

Wat vragen wij?

  • Opleidingen : Je beschikt over een relevante opleiding op HBO niveau
  • Leiderschap : Je bent gewend om leiderschap te tonen als dat nodig is. Ook tijdens de ontwikkelingsfase van het nieuwe Klant Contact Centrum
  • Verbinder : Je bent van nature een verbinder die collega’s en stakeholders enthousiast krijgt voor dat waar je voor staat. Je haalt het beste in mensen naar boven
  • Pionier : Je hebt het in je om nieuwe mogelijkheden te ontdekken en te toetsen op hun relevantie voor de klantbediening
  • Ervaring : Ervaring met het inrichten en werken met klantbediening door middel van telefoon, email, website, social media enz.

Over het Leger des Heils

Het Leger des Heils is een internationale christelijke organisatie die actief is in meer dan 125 landen, en  vanuit haar geloofsinspiratie materiële en immateriële hulp verleent aan mensen “zonder helper”. Het Leger des Heils in Nederland is o.a. actief op de gebieden van maatschappelijke opvang, gezondheids- en ouderenzorg, reclassering, preventie en maatschappelijk herstel, verslavingszorg, kerkelijk werk en internationale ontwikkelingshulp.

De Stichting Leger des Heils Dienstverlening verleent tegen kostprijs ondersteunende diensten aan alle stichtingen binnen het Leger des Heils en het kerkgenootschap.

De afdeling Fondsenwerving & Marketing is verantwoordelijk voor de fondsenwerving ten behoeve van de activiteiten van het Leger des Heils. De fondsenwervende activiteiten bewegen zich op alle terreinen: particulieren, bedrijven en vermogensfondsen.

Dienstverband:

Je start met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd, bij gebleken geschiktheid is een aanstelling voor onbepaalde tijd mogelijk.

Arbeidsvoorwaarden:

Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Welzijn & Maatschappelijke Dienstverlening, functiegroep 9, min. € 2.844 max. € 4.118 . Inschaling mede afhankelijk van leeftijd en ervaring

Opname in het pensioenfonds Zorg en Welzijn.

De CAO kent een vakantie-uitkering van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,3%.

Reageren of meer informatie:

Heb je een Christelijke Levensovertuiging, ben je geïnteresseerd en vind je dat we zeker met elkaar moeten kennismaken? Solliciteer dan direct via www.werkenbijhetlegerdesheils.nl

Wij kunnen snel ‘schakelen’ als het moet. Eerst nog meer weten? Neem dan contact op met Rini Schouten

Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang

MEER INFORMATIE

06 – 53131926 of
info@schoutenwervingenadvies.nl